Welkom bij Lelie zorggroep!

Wij zijn blij dat je bij ons komt werken. Je komt werken bij een organisatie die zorg- en hulpverlening biedt aan iedereen die dat nodig heeft. Binnen Agathos, Curadomi en Lelie zorggroep wonen, zorg en welzijn werken wij dagelijks met veel gemotiveerde medewerkers aan ouderenzorg, thuiszorg, begeleiding, behandeling en hulpverlening. We doen dat van harte, vanuit een christelijke levensovertuiging. Dit doen wij graag samen met jou!

Je vindt op deze pagina informatie die je al kunt inzien voordat je daadwerkelijk bij ons gaat beginnen. We hopen dat dit je helpt in een goede voorbereiding en zien uit naar jouw start!

Arbeidsvoorwaardengesprek

De recruiter of leidinggevende neemt contact met je op na het sollicitatiegesprek. Er wordt dan een arbeidsvoorwaardengesprek ingepland, dit kan ook telefonisch zijn. Tijdens het gesprek worden afspraken gemaakt over salaris, contract, startdatum en mogelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Je ontvangt een bevestiging van de arbeidsvoorwaarden via een mail. Op basis van deze mail kun je huidige arbeidsovereenkomst opzeggen. Je arbeidsvoorwaarden zijn onder voorbehoud van een geldig identiteitsbewijs, loonbelastingverklaring, geldige diploma’s, de 'Verklaring Omtrent Gedrag', positieve referenties evenals eventuele typefouten.

Nog niet gestart, wat kun je al doen?

Youforce
Na het arbeidsvoorwaardengesprek ontvang je binnen vijf werkdagen een mail om in te loggen in Youforce. In Youforce vragen wij om je gegevens in te vullen en documenten zoals identiteitsbewijs en diploma te uploaden. Nadat je zelf dit hebt afgerond in Youforce ontvang je in tweevoud je contract thuisgestuurd. Naast de mail van Youforce ontvang je ook een aparte mail om je ‘Verklaring Omtrent Gedrag’ aan te vragen. Als je dit hebt gedaan kun je het aanvraagbewijs uploaden in Youforce (zie ook handleiding Youforce voor meer informatie). Onder het kopje “Self Service” in Youforce kun je al acties uitvoeren, zoals notificaties aanzetten om meldingen te ontvangen. In Youforce kun je in de toekomst ook je loonstrookjes terugvinden.

Roosterprogramma’s
Bij Lelie zorggroep werken wij met twee roosterprogramma’s: Aysist (roosterplan) voor de intramurale zorg en Nedap (ONS) voor de extramurale zorg. Je ontvangt hier apart gegevens voor zodat je alvast je rooster kunt inzien en vakantieaanvragen etc. kunt doorgeven.

Introductiebijeenkomst
Iedereen die nieuw start bij Lelie zorggroep wordt uitgenodigd voor onze introductiebijeenkomst. Deze bijeenkomst vindt altijd plaats op de eerste werkdag van de maand. Je ontvangt hier automatisch een uitnodiging voor. Erg handig en leuk om hier bij te zijn! Je leert Lelie zorggroep beter kennen en we vertellen je meer over onze werkwijze. Dit filmpje geeft je een indruk van zo'n bijeenkomst.

 

Belangrijke documenten (regelingen, afspraken etc)

We vinden het belangrijk dat je alles wat voor jou belangrijk is eenvoudig kunt vinden. Op deze plek vind je al een aantal van deze documenten. Vanaf je eerste werkdag kun je ook in Qsuite, hier staan al deze documenten en nog veel meer.

Lees meer

Systemen en programma's

Wij gebruiken verschillende systemen en programma's voor de cliëntadministratie, het medicatieproces, enzovoorts. De belangrijkste hebben we voor je op een rijtje gezet.

Lees meer

Lelie Leerplein

Lelie Leerplein is de online omgeving waar je je leeractiviteiten volgt. Onder je leeractiviteiten vallen bijvoorbeeld: klassikale bijeenkomsten, e-learnings, bijeenkomsten, artikelen en filmpjes.

Lees meer

Functiebeschrijving

Om een goed beeld te vormen van je functie is het van belang om te weten wat er in je functiebeschrijving staat. Recruitment kan deze functiebeschrijving aan je verstrekken. Vanaf je eerste werkdag kun je op Qsuite ook alle functieomschrijvingen vinden.

Salaris

Het salaris van onze medewerkers maken wij gewoonlijk de 25e of de 26e van de maand over. Valt de 26e op een zaterdag of zondag? Dan wordt het salaris de vrijdag ervoor overgemaakt.

Heb je een oproepovereenkomst? 
Dan vindt betaling van het salaris altijd achteraf (een maand later) plaats: bijvoorbeeld de gewerkte uren in januari worden met het salaris in februari uitbetaald. Ditzelfde geldt voor onder andere de uitbetaling van onregelmatigheidstoeslag en extra gewerkte uren.

Je ontvangt je loonstrook digitaal via Youforce. Youforce geeft jou de mogelijkheid de loonstrook maandelijks op je e-mailadres te ontvangen (privé of zakelijk). Dat kun je zelf instellen in Youforce.

Heb je vragen over je salaris? Bel dan met onze helpdesk HRM. Heb je vragen over je salarisstrook? Lees hier hoe je de salarisstrook moet lezen.

Contact

Heb je een vraag of hulp nodig? Bel dan met onze helpdesk via 0800 222 3000. Wij staan graag voor je klaar!

Optie 1 - HRM (personeelszaken / personeelsadministratie), Opleidingen en Flexbureau

Optie 2 - Helpdesk Nedap, plancare of cliëntadministratie

Optie 3 - Communicatie

Optie 4 - ICT

Optie 5 - Beleid en Kwaliteit

Optie 6 - Facilitair Bureau

Optie 7 - Huisvesting

Optie 8 - Financiële administratie